Умови обміну та повернення

Upstar Continental цінує та поважає своїх покупців, тому у нас представлені лише якісні товари. Але якщо з якоїсь причини куплений товар вам не підходить, ви можете його повернути або обміняти на інший.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ми гарантуємо повернення товару, придбаного в магазині Upstar Continental або через сайт протягом 14 днів з моменту придбання за умови виконання всіх норм, передбачених Законом України.

Умови обміну/повернення товару належної якості:
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться у разі якщо:

  • Товар не використовувався
  • Збережено товарний вигляд
  • Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на виріб)
  • Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек чи накладна)

Роз'яснення

При покупці виробу воно реалізується з прикріпленою биркою, на якій вказано інформацію про товар, його вартість, код та інструкцію. Покупець повинен пам'ятати, що відривати або зрізати бирку не рекомендується, якщо ви не впевнені що виріб вам підходить! Інакше це означатиме, що товар використовувався.

Якщо ви купили виріб на подарунок або рідним, і тільки вдома з'ясувалося, що виріб вам не підходить за розміром, кольором чи фасоном – не засмучуйтеся, не зрізайте бирки та запакуйте річ назад і зверніться до нас у магазин. Якщо ви зрізали бирки і хоч один раз вигуляли виріб на вулицю, повернути товар, що був у вжитку, не вийде відповідно до ст. 9 Закону про захист споживачів.

Звертаємо вашу увагу, що при отриманні товару поштою або через кур'єра необхідно відразу перевірити зовнішній вигляд виробу, переконатися у відсутності шлюбу та зовнішніх пошкоджень.

Якщо всі умови дотримані, ви можете гарантовано повернути товар, обґрунтувавши причину повернення протягом 14 днів з моменту оплати або отримання. Також ви можете гарантовано обміняти товар за умови, що цей товар є у наявності. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право вибрати:

  • Придбати якийсь інший товар із наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості
  • Повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. І тут розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару тимчасово його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються у день розірвання договору. У разі, якщо повернення грошей здійснюватиметься на банківську картку, операція може зайняти до 7 банківських днів.

Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, придбаний у магазині Upstar Continental?

  • Надати копію паспортних даних та дані банківських реквізитів (якщо оплата здійснювалася банківською карткою)
  • Отримати повернення коштів або обміняти товар на аналогічний чи інший

Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, придбаний через інтернет-магазин Upstar Continental?

  • Зателефонувати адміністратору інтернет-магазину Upstar Continental та повідомити про повернення
  • Надіслати копію паспорта, надати банківські реквізити для перерахування коштів, а саме: назву банку, розрахунковий рахунок банку, МФО, ОКПО, номер картки
  • Запакувати товар та надіслати його разом із пакетом документів через компанію-перевізника: Нова пошта.
  • Дочекатись повернення коштів.